viernes, 1 de febrero de 2013

Amb els gitanos (II)

Al cap d'uns dies el Jónathan em va tornar a trobar treballant al carrer. Jo estava ajupit inspeccionant unes ampolles d'oli fregit abandonades a sota del pal a on para el camió del reciclatge. Casualment ens trobàvem a prop de casa seva a on hi tenia el local. Naturalment em va tornar a insistir en que teniem que treballar junts per que ell -segons deia- coneixia perfectament el mon de la ferralla. Vaig pensar que potser allò era alguna senyal i per anar a veure el local no hi hauria cap problema. El local estava tot enrunat, quasi impracticable. Mes endavant vaig saber que ell mateix havia arrencat totes les instal·lacions i tot allò que hi podia haver de valor per vendre-s'ho a pes. La casa a on vivia com el local estaven ocupats il·legalment per ell i la seva xicota. La planta baixa també estava ocupada per uns marroquins. La parella tenien una nena i n'esperaven un altre.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Podeu fer comentaris: